زیره مناسب پای خودتان را استفاده کنید

امروزه تولید کنندگان کفش سعی به جذب بیشتر مشتری با استفاده از جدید ترین مدل ها و استفاده از ابزار های بروز برای تولید کفش مناسب برای مصرف کنندگان نهایی کرده اند . باتوجه به وجود تولید کنندگان بسیار و تولید مدل های گوناگون مصرف کنندگان کفش همواره باید نکات مهمی را در هنگام خرید توجه داشته باشند تا کفش مناسب خود را انتخاب کرده تا مشکلی در هنگام پیاده روی نداشته باشند . در این مقاله در مورد زیره مناسب کفش توضیحاتی کوتاه ارائه خواهیم کرد تا راهنمایی مناسب برای خرید کفش مناسب برای شما باشد .

مهم ترین قسمت زیره مناسب کفش است چون علت تمام مشکلات پا ، کمر و مشکلات دیگر از انتخاب کفش نامناسب است . صرف نظر از جنس زیره مدل زیره و استاندار بودن آن مهم ترین نقش را در بالا بردن انتخاب کفش خواهد داشت . زیره مناسب کفش از نظر قالب باید طوری باشد که هنگامی که ما پای خود را داخل آن قرار می دهیم هیچ فشار از جانب زیره به پای ما وارد نشده و پای ما احساس آرامش داشته باشد.

همواره سعی کنید کفشی که انتخاب میکنید زیره آن یکنواخت با یک تیکه باشد و پاشنه آن از 1.5 سانت کمتر نباشد و از 4.5 سانت بیشتر نباشد . سعی کنید زیره کفش شما حالت قایقی داشته باشد به این صورت که انگشتان پای شما فاصله مناسبی از سطح زمین داشته باشد این کار باعث می شود که اگر احیانا ضربه ای هنگام راه رفتن به کفش شما وارد شد به پای شما آسیب نرسد .

جنس زیره باید حالت انعطاف پذیری خوبی داشته باشد که هنگام پیاده روی باعث خستگی شما نشود و شما با پیاده روی طولانی هم دچار خستگی نشوید . در شرکت کفش دکتر پادوکاس همراه سعی را برای این موضوع داشته که از زیره های مناسب جهت تولید کفش استفاده نماید تا محصولی مناسب پای شما در اختیار تان قرار گیرد . جنس زیره های کفش دکتر پادوکاس پی یو بوده که از مواد درجه یک کشور ایتالیا می باشد .

[html_block id="258"]
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من